13.3.12

首爾.突擊 - Day 0

在遠古時代我們曾經把它放在想去的地方, 不過因為當時聽取過朋友們的 Feedback 之後, 此事不了了之....現在, 2012年經過多年來的轉變和瀏覽各大高手Blog 友的遊記後 -  首爾, ready, go!

返回正題
是日坐凌晨機的關係, 下班後即刻回家巡視吳生的 "業務", 之後十時左右前往機場. 辨理 "常規事務"

之後, 當然一定唔少得去Lounge 食一番個 "宵夜"~   


食完野, 慢慢行去登機的閘口, 今次行去就得, 真好


不日乘坐!


到了閘口


去程乘坐的是波仔777-300ER, 3-Class 3-3-3 , 亦是我們首次乘坐 "天空部隊" 成員的航機


是日航班全機滿座, 冇Window seat 坐 (查實係冇事先揀位, 回程就有啦!)


起飛了 (又被115,000磅 既力推著黎走)


過了一陣就食飛機餐, 睇過各人的意見, 當然係食 BIBIMBAP 啦, 不過我地冇成支辣椒醬落哂佢.


食完野, 休息一陣, 此刻飛機以時速1000KM 飛馳於夜空中,

不過....這個時侯,就遇到兩次氣流..整架機係度震震震震震震.....


不久便降落仁川, 前後不足三個小時, 和去關西空港的時間差不多..


降落了, 此刻的氣溫是 -2度.. Anyway, 唔該哂波仔 !


辨好了入境手續之後( 和日本差不多), 便去提取行李.


之後便乘坐旅遊巴前往首爾的江南區


唔憂們的 "突擊" 由這黎明一刻開始...

沒有留言:

張貼留言