23.8.12

壞友移城III - 夏之北海道 Day 6 Part 2

呢度就係藻岩山山頂站

上到黎當然要影番個全景先啦..

係山頂展望台那邊, 有一個 幸せの鐘, 周圍的欄杆可以比人"上鎖" (咦, 乜咁似N-首爾塔既?!! ) 
北海道三山( 函館 / 天狗 / 藻岩)  完全征服 ~~ 由山頂展望台 ZOOM 盡影過去 JR TOWER


係山頂HEA 左一陣, 我們就坐番個兩架車下山

跟再乘電車+地鐵, 由大通來到白石站附近朝日(ASAHI) 啤酒的北海道工場,

之前我們在網上預約了參觀他們啤酒生產過程, (詳情: https://www.asahibeer.co.jp/web-service/asahibeer/brewery/hokkaido/reservation/calendar.psp.html )

以下就係整個見學的流程: (拮取自日本ASAHI BEER 北海道工場網站,  留意: 第一, 第五至第九個Point是不准任何拍攝的)

五十分鐘的時間裡, 我們看到很多啤酒以外的事物, 眼界大開

之後來到最後的 GUEST HALL, 每人可試飲三杯啤酒/ 小朋友就係飲果汁

右邊第二杯好特別的~
走時係精品店買了一些茶包和小食, 唔太話比10個正!

3-2-1, YEAH~
隊完啤酒, 腳步浮浮咁去下一個地方....


待續....



沒有留言:

張貼留言