13.10.13

Canon Photo Marathon 2013

好快又一年..

朝早未夠八點就已去到會場, 以我所見有部份 都係係早兩三年都有入圍既. 令我驚訝的是今年

同一場合重遇三位 FYP 跟過我的舊學生....真巧合
今年大會的主持 : 阿 Lo, 執生一流!!

經歷左去年既影Menu 事件之後, 今年的11小時的活動中, 題目以三個單字為一組為主. 至少會冇咁 R 頭

第一個題目 : 光.影.動 (Light, Shadow and Motion) - 個時仲未warm up哂...
第二個題目 : 點.線.面 (dot. line. surface), 有少少玩幾何圖形 FEEL, 所以都係附近D 建築物就地取材

係拍攝進行中, 大會加插一個小遊戲叫各參加者用手機TAG 佢地位置, 有一部人係大澳 TAG 左 (不過有APPS 可以做假 XD )

最後一個題目 : 山.海.天 (Mountain. Sea. Sky) 呢個 topic 我過左對面尖沙咀海旁度影, 只不過個時又熱又曬天白濛, 都唔知點樣取材好, 都係好求其咁影

影到出哂汗...飲杯野先..
. 
影完相又要係時限前指返去上傳相片.
 
完成哂三個任務. 又係拎個袋 (悶)
 
走左成日, 食番D 野先 (我只係食左其中一個, 其他的係另外的 XD) 
最後 Tag 既結果 (由30位開始), 1st - 85.9KM 

此外, 雖然今年加入了學生組比賽, 但是另一邊就取消了鏡頭護理服務, 令到好多朋友們大感不滿. 

anyway, 出年再抽過!

4 則留言:

  1. 我都收到消息 -第一位嘅朋友 由大澳去到福田同上水. . .如果唔靠APP 真系要坐直昇機 . . . >:) btw, 呢個參賽宿最後好似無upload 相. . . 主持人 笑說系太遠返唔到轉頭. . . 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.

      現場D 話佢可能已比D 公安朋友夾左返大陸個邊

      刪除
  2. btw, 唔知你有無用手機睇返自己個網頁- 我用nokia , 睇你呢個blog 系爆闣相同load 得好慢.. .嘿嘿. 如何唔介意, 可以取消 [驗證碼]嗎?? 取消驗證碼 ~ 喺POST 面/ 或最底 click [Blogger] click [網頁瀏覽次數:] 轉入設定頁面, click 左手邊最底 [設定], click [文章和留言] 在 [顯示字詞驗證] 旁選 [否]

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks

      等我睇下先, 呢個Blog 好多setting 都要慢慢去睇下黠搞..

      刪除