5.1.14

浮游.悠遊.布吉遊 Day 7 Part 1

之前漏左, 呢個就係整個 resort 既 地圖 (我係房間門口個走火告示Cap 出黎)
講番第呢一天啦, 落左成晚狗屎之後, 今朝又見番個陽光...
去食早餐既途中見到呢D 小動物係度 "晨運"...
 
來到了 elements
入面環境又係點?
 
款式方面都算幾多,  味道都OK
 Egg Benedict 同平時食開既整法有少少不同
 即煮既河/米粉幾正下..
 
食完野, 休息一陣 ...先去健身室燃燒下D卡路里..
我玩我的跑步機, 一路跑一路望海...
  
唔太就玩佢既 stretching course , 各自精彩
玩到熱哂, 乘坐酒店的 TukTuk 到沙灘... 繼續停不了的浮游


 
係沙灘中, 不難會見到呢D 蟹仔, 小心比佢整到又或者踩到佢! (後果自負~~)
相比芭東既沙灘, 呢度明顯除左係少D 人外, 而且水清沙幼, 真係好正, 係以往的日子中我總覺得 : 這些機會(同另一半去沙灘玩)不屬於我的, 不過而家又絕對100%係咁 : )

玩左一陣, 我地上番去泳池, (狂) 曬下 Hea 下..
 
 呢個就係整個旅程中的唯一一個椰青..

To be continued..

沒有留言:

張貼留言