5.1.14

浮游.悠遊.布吉遊 Day 7 Part 2

我地玩左成朝, 係時候去鬆一鬆...

係前文我曾經講過唔太做咩事打電話....? 原來.....係預訂了今日和明日(Day 8) 的Spa 同埋4-hand massage package.
 
一坐低, 職員送上兩杯冰凍的 Lemongrass tea
之後讓我們選擇自己喜愛的香薰油, 包括我的至愛 - 佛手柑
揀完香薰油, 我地先去沖身
跟著來到呢間房
兩個多小時的 Treatment 好快咁過去, 唔太對呢度相當滿意 (坦白講, 真係好過係之前 Day 3 去個間, 中哂大伏, 唉...)
做完 Spa, 職員又送上熱既 Lemongrass Tea 同小食
返到房間, 唔太話我個背脊已經曬到紅哂...yeah~
不久又到日落之時
 入夜
 
我地又黎返呢度食晚餐
螢光Menu
先黎個包同啤酒先 , cheers~
 呢個時候, 外面突然又落狗屎...
好似仲要比尋晚大添..咩料呀?!!
我地坐左係室內, 唔好理佢, 享受下二人晚餐先...所有食品都有火箭菜做topping, 中哂唔太既channel
食完野, 趁雨冇咁大, 就急急腳咁返回房間, 途經了Business center..
 
拖拖拉拉又一天~
Day 7 完

沒有留言:

張貼留言