6.1.14

浮游.悠遊.布吉遊 Day 8

Day 8 今次布吉旅程的最後一天..

今日早少少起身去沙灘游早水..
 
呢個時候陽光先啱啱出黎...
玩完, 沖個身, 之後食早餐去~

 
  
又想叫 Egg Benedict, 可惜是日係冇既
我太喜歡佢地 D 粉麵, 食左兩碗 :D
食完野, 我地係酒店周圍行,

做埋個 四手Massage 後, 我們就執拾行李Check out...see you later Pullman
由於我地冇 book車, 酒店就送我們到附近既的士站再轉車, 呢個table就係由Naithon 到布吉共他地方 (遠至喀比) 的車費資料
  大約二十分鐘左右來到機場, 由Pullman 來到機場要 400baht
離境大堂入面勁多人, 不過都好有秩序咁排隊
過左移民局, 來到候機大堂, 勁多人坐哂係度, 好多都係南亞既朋友們, 我地係度行左一陣, 係D鋪頭買左少少手信同食物
當然仲有每次都走唔甩既..Lounge time
可能你會問我呢個 Lounge正唔正? 我可以話不要抱有太大的期望, 但都可以隊番幾杯Cuppachino 或者啤酒 (又係啤酒!)
Cheers
等候時, 從窗外見到接載我們的A321 來到了, 一個星期前我們乘坐同一班機(KA268) 來到, 真想時光倒流
上機了, 航班準時的起飛.
See you next time, Phuket~~
三個鐘的時光, 食個飛機餐 (包括我既Low-fat)
睇左兩套戲
 
就返到老家了, 不過又係要坐接駁巴士
省了行路和入境既時間, 不過就係等行李個度 "十倍奉還"

回程, 只是啟程的開始...

2 則留言: