13.3.14

神京.追雪 Day 2 Part 1

通常搭凌晨機之後個晚既覺一定訓得勁好, 今次都唔會例外..

係京都的第二天
Anyway 體力回復番哂. 落樓下食早餐先

款式都算多的,
都有一些特別的,
豆腐有埋個供應商的Contact,啱既就去佢地個度入貨 ;)
食飽哂, 有氣有力, 出發~
 
到我打卡!
跟著轉坐普通列車到長岡京 個度有D咩野睇? 

就係 Suntory 京都啤酒工場, 主要生產旗下的Premium Malts, 唔知大家有冇飲過呢?

今次亦都是我們繼兩年前 Asahi 北海道工場見學後的另一個 visit, 相信我們日後都會參與這類活動 (如果吳生同行既話就 Perfect~)

講番轉頭本來我們可以利用他們提供的Shuttle bus的, 但可惜我們miss左,只好係車站轉坐阪急bus 到 久貝下車, 行一分鐘就到,
是日天朗氣清, 沒有半點兒落雪既感覺, 呢個時候我係度唸緊我唔是否要轉個個標題呢?!?!?
入到去,show 張之前網上予約確認電郵做登記, 職員送了一隻啤酒杯給我們(係以每個登記團體計, 唔好貪心!)
京都以外的其他工場, 都一樣有見學活動
等左一陣, 人齊和時辰到之後, 就正式今次既見學之行...
  
 待續...

沒有留言:

張貼留言