21.3.14

神京.追雪 Day 3 Part 1

第三天,食過早餐後
我們就 checkout , 坐了一程的士
由河原三条轉到 東山區三十三間堂旁的另一間酒店 - Hyatt Regency Kyoto

 
Checkin 過程非常順利, 仲可以提早上房, 不過由於安排上的原故, 我們暫時入住了雙人床房, 不過酒店方面答應會幫我們明天轉房, OK啦.
補飛
 
放低行李後, 我們過酒店對面的巴士站乘車前住清水五条- 即係前往清水寺的附近道路.

一落車, 就係呢個時候, 突然感到個天有D 野落緊D 野, 原來係下雪!! (睇下唔太個頭有少少白點)..
 
雖然只係落得個幾分鐘, 但對我們來講, 都叫做 "追"到雪, 唔駛改題目

行下行下來到茶碗坂
重覆三年前做過的事
點解, 因為唔太曾經係呢間店舖買過佢地手挽袋之後愛上左佢(!) 所以要翻兜喎. 買點係咩? 全人手製作兼價錢合埋
買完野繼續行, 來到清水寺的正門


To be continued..


沒有留言:

張貼留言