20.12.11

中部行'11 - Day 2 Part4

在高山, 我們入住了 "高山櫻庵 " , 和Dormy Inn/海舟/Lavista 來自同一個品牌
 
入到去先要除鞋, 之後放在樓下的locker 入面, 你地可能會問: 咁多鞋咪臭到冇朋友? 又唔會喎, 係個度有兩架機係度長期開動
搞好了手續之後便上房..
之後, 你絕對可以全程赤住對腳係所有地方走動.
房間又點樣呢?
擺低了行李之後,即刻上去浸下先. 呢度主要有兩個主要溫泉 (Source from official website)
此外還有三個私人風呂可以使用(Source from official website)
 就係呢個時候, 天空又再出現另一條彩虹! 還要比之前途中見到到的一條更大更廣 (手機影像)
一日內可以睇到兩次彩虹, 此刻無價!
 
浸完返出番黎, 見到呢個桶, 有兩瓶疑似益力多的飲品係免費供應
 
返到房間換件衫, 我們就出外吃晚飯, 此時酒店提供了無料的雞包仔供住客享用
我們隨意在市內選擇一間來吃 (不過留意, 一部份的食店 5-6:00PM就收鋪, 亦都有5:00PM 後先開)
 
食完野, 慢慢行返酒店, 途經濃飛巴士站和JR高山站
餘下的時間, 除了拎d 衫去洗之外(無料, 不過乾衣要比100 yen/20分鐘) 就係浸, 浸, 同埋食風..
搞掂哂D 野, 睇左一陣電視, 落去樓下食消夜 - 高山拉麵 - 亦都是免費提供的!
 
食飽飽, 返房搵周公去. 預備下一個重點之地..

Day 2 完

沒有留言:

張貼留言