9.8.14

中部行(三) - 昇龍之道 Day 1 Part 1

前言 
今次的旅程, 本來是計劃一家人去澳洲渡過一個清涼的暑假, 但奈何我們想要的出發日期全部滿席, 反而去 "鄉下" 的仲有機位, 再加上呢一本係前篇 "神京●追雪" 時買入既書…
不禁想起 : 點解唔早D行哂整條 昇龍道 呢?? 反正北陸都有D 岩細路既玩既地方..就係咁樣..

Anyway 終於可以放下手頭的工作, 去放鬆一下.....

好啦, 打完開場, 入正題
做完check-in 又係食早餐的時間。今次來到了Gate40既"翻新"Lounge..
 
 
 
望出去,有幸見到Air India 既 B787 Dreamliner泊左係出面
食完野,慢慢去到我們的閘口,途經Gate 35 個時, 吳生問我:係咪坐CX580 呀? (笑了)
是日執勤的老人機 B747-400 相信兩年多後會被 A350取代
 上左機,食個所謂早餐,睇下片
 
係九洲上空 "Chok"左幾野(氣流)後,到逹了東京羽田,
 接著轉到國內線 Terminal 1 
 
 
 去以下地方就要在Terminal 1 既North wing check-in, 之後慢慢走去另一個登機閘
途中經過不同的店鋪
 
吳生趁仲有時間,食碗拉麵先,
 
今程既機型係波仔 B767-200
食左少少野, 飲番杯凍咖啡
 一個小時左右, 航機降落小松空港, 就好似去澳門咁

剛抵埗
就已經..
點都好, 吳生小學畢業旅行之上卷正式開始~
P.s 吳生巧合地都係我們 xx遊記既第三 part 出現 :P

沒有留言:

張貼留言