18.8.14

中部行(三) - 昇龍之道 Day 4 Part 2


入左去第一個水族館 (整個旅程去了三個地方既水族館), 通常去左室內大魚缸睇野, 當中主要展出了係只係北陸水域出現的魚類..

 
 
 
 呢兩隻水瀨, 話知係出面幾多人黎睇, 照訓可也.

出番黎, 剛好有觸摸海豹的時段, 我們當然唔會Miss 左呢個機會

摸完 "毛臣臣" 既海豹, 去左海豚館, 可以經呢條路睇下D豚 (大多數類似的地方都是睇鯊魚多)
 
 
沿樓梯上到水面,從另一位置睇這些海豚和企鵝游水
牠們不時會伸個頭出黎..
EH,愛之南京錠??! 搞咩? 學 N-Seoul Tower 定係藻岩山先?!?!
 
 Anyway, 睇岩時間, 去隔離的海豚劇場霸位先..
Wifi ?? 吳生吳太就係開場之前各有各忙...幾秒幾十萬..
個 Show 大約30 分鐘左右,都幾好睇...
 
 

 
睇完第一場Show, 食Lunch...
 
從餐廳望出去,有一個釣魚場, 可以比人係個度釣魚, 是日都算風平浪靜, 如果打風個時D 浪又會係點?!?
食完野, 吳生意猶未盡, 要睇多次海豚Show 先 (lol)



沒有留言:

張貼留言