22.8.14

中部行(三) - 昇龍之道 Day 5 Part 1

Day 5

係"龍頭" 打完卡後, 今日我們離開能登半島, 繼續北陸本線上的奔馳..
由於班次的安排, 我們要在小松站下車,
 
 係同一個月台轉乘 特急白鷺 (Shirasagi)
十分鐘左右, 來到了石川縣另一個出名的地方-加賀溫泉, 呢度其實係由四個溫泉區組成 (山代, 山中, 栗津, 片山津)
 
係車站Hea左一陣, 酒店有車前來迎接我們, 去到位於 片山津溫泉的 加賀の幸 ホテルアローレ (Arrowle)
大堂算光猛, 好多時這裡定期會係呢度搞音樂會
又有一些手工藝品展示
 係入面,以貓頭鷹為主的物品隨處可見
我們的房間又係點呢?
 
 唔好睇少呢套衫褲, 係樓下的精品店有得買, $$ 仲幾甘下
 
從房間窗外望出去既景觀, 隱約見到部份柴山潟...不過今日個天麻麻地, 中間既位置係教堂用黎舉行婚禮的....又有點像合歡之鄉
酒店方面都會送一隻紙摺的貓頭鷹作為紀念品
放低野, 即刻係Resort 入面周圍走..呢個係Bar, 入夜後會好多人又煙又酒
婚紗部
呢個唔駛講
自助小買部, 杯麵和即製炒麵都有!
我的進修時間 XD
遊玩設施有乜? 下一篇我會講下 (如果唔係咁, 我未必會揀呢間, 點解? 做人父母既你們一定明白既, 講呢D~)

沒有留言:

張貼留言