9.9.14

關西一路發 2 - Day 10 Part 1

第十天.

浸完個 Morning spa,  跟住食早餐.
款式當然唔夠夜晚多
 
食飽左, 拎齊野, 又行去巴士站
大家或者都會知除左白浜溫泉和三景之外, 仲有一個主題樂園 - Adventure World, 今日我地就是前往這地方玩一整天..
由 Toretore 市場前坐 二十分鐘既巴士左右就黎到..
去到門口雖然多人, 不過我地預先前在網上購買了門票, 可以直行直過, 去到另一個Counter 換手帶
有左呢條帶, 就可以玩哂大部份的設施, 當然仲有D 係另外自費
之後開始我們的遊玩時光..先係 Entrance Doom 周圍
 
呢度主要展示鳥類為多
跟著來到 Penguin Kingdom, 呢度既品種比之前能登和京都的為大隻D.
 
 
睇完野, 經過 Animal Land, 不過咁岩個 show 完左, 殘念..
唔緊要, 即刻走過去 The Big Ocean 
Splash seat?!  Um......... 即係話會有水花會飛到上位
我地見到就揀左比較高既位置黎睇
  
係三個不同既地方欣賞三個不相同既 Show, 感覺真係唔同

去到尾段既時候....不可思議的事情發生了.....
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
吳生竟然自已衝左落去水池的最前方, 和本地的友好們一齊參與 Splash time~~
睇埋片 (約 5分鐘) 就知那個 moment 係幾刺激同埋難忘, 仲要係無價 (唔係賣廣告!!)


What the.........唔憂完全估你唔到, 真係要比個 Like 你...

吳生成身濕哂.....又冇帶衫換, 點算?


沒有留言:

張貼留言