5.9.15

凍.L.澳洲 - Day 3 Part 2

係Dreamworks Area, 除了機動遊戲以外, 都有一些攤位遊比人參加, 吳生係呢度抽到個Key Chain, 都算不錯..

當然唔少得功夫能貓....

玩左幾次碰碰車 - 吳生至愛喎....
碰到頭崩爛額, 轉過去玩 Tail Spin, 那種360度自轉既感覺...要玩兩次先做到...
 

呢個竟然冇開, 殘念...(下刪一百字)
Shockwave, 搖頭又擺尾...
WipeOut - 只睇冇玩
 The Claw  - 又是個人表演, 去到最高點, 感覺所有野都係反轉又反轉
行到七七八八, 吳生走到去精品店購買一上紀念品
臨走前再經 Corroboree , 班袋鼠已經係度周圍跳, 視我們如無物
 世紀合照??!
再出黎大街, 開始日落

 
 
愉快的一天...
 
返到去, 就係附近的餐廳食晚飯
首次澳洲啤酒的體驗....
食食下野見到出面有人係度Freelance 教跳舞 (Sorry, 我仲後生, 呢D 舞唔係我年代既..)


最後既活動, 洗衫  - 這間酒店有提供洗衣服務, 當然所有野要自費.. 每次洗要AUD$5  (約 HKD$30) 
就係咁, 小弟係超市買左支洗衣液, 只係AUD$2 (約 HKD$12) 用唔哂點算?! 拎返黎老家用囉..

Day 3 完

沒有留言:

張貼留言