16.9.17

上遊.巴黎 (二)

由9 號線Bonne Nouvelle 坐地鐵到Trocadero約20 分鐘左右, 出站後就係夏樂宮 (Palais de Chaillot)

走到平台廣場的盡頭, 艾菲爾鐵塔 就在的眼前出現!!! 呢個時刻正是老家的深夜時段.....
當然唔會錯過打卡既機會
企左一陣, 沿兩旁的樓梯; 經過下面花園

去到耶拿橋前, 同鐵塔近一點
過左橋, 我們來到塞納河(Seine) 岸邊碼頭, 乘坐觀光船, 係圍繞河道上主要的景點走了一圈, 時間約一小時...
當中包括了亞歷山大三世橋 (Pont Alexandre III)
奧賽美術館 (Musée d'Orsay) - 留意下個鐘既時間..
西提島上的聖母院 (Norte dame)
之後折返, 那時天空開始"日落"...
遠望鐵塔上的燈開始亮起...
天色好快咁黑起來...
期待好耐好耐的畫面....終於出現了..
乘車回酒店休息 - 計埋時差我們活動了整天..

第二天

訓左整整的八小時, 精神回復了不少, 落樓下食個真.法式早餐
提供的款式只是一般, 不過包類就多不勝數 (相中只是冰水山一角)
 
不過, 這裡的員工服務態度絕對不錯..識搞下氣氛...仲對我們成日用國語講"你好" 
有氣有力, 乘地鐵到Chaussée d'Antin La Fayette, 出站就見到著名的老佛爺百貨...
後面街就是巴黎歌劇院 (Opéra de Paris)
是日我們乘坐One Day tour 巴士觀光, 就在歌劇院旁上車..
係藝術橋(pont des arts) 旁下車..早上.陽光普照, 雖然係咁但感有點涼...
由橋上望向西提島(ile de la cite) 
過了馬路, 來到羅浮宮(Palais du Louvre )
 
穿過羅浮宮, 第二個期待的情景出現鳥.....

沒有留言:

張貼留言