2.4.18

石垣.一発 - 西表島 (二)

呢個早上, 唔憂來到酒店旁的Tour Base,

參加了兩公里的獨木舟划船活動,
對我地來說, 呢次算是史上最初的體驗 (自我感覺有點失禮)
事前熱身少不了..
熱身過後, 就上船出發, 作為宇宙新手的我們當然速度有限, 不過都可以划到呢個位置; 可以落水近距離接觸紅樹 (mangrove)
呢個特別時刻, 當然要和教練兄合照留念
拆返時, 走到海中的沙灘, 呢度潮退時才會短暫出現
 
整個行程大約兩個小時左右..以下為節錄片段 (片長約六分半鐘, 第一身拍攝 heee..)
上番岸, 先返房換件衫, 到旁的森林Cafe 飲杯野
 
跟著坐巴士到上原港走一走, 本來早一天就在這裡上岸.. 留意西表巴士既時間係極極極極極疏落
 點都好, 是日天氣不 錯..

周圍房屋不多, 街道近乎冇人, 呢間"超市" 算上原區最大的一間
午飯就係呢度搞掂
 
Hea 左一陣, 返回酒店休息下, 黃昏時走出月ヶ浜睇日落, 和咋天比較完全是兩回事..
 入夜, 又去服務台報到, 換上一對水鞋,  咩玩法?
今夜唔憂來到圖中圓圈的森林位置
 
在完全漆黑一片, 在職員帶領和電筒照明環境下, 穿越一段森林小路, 期間各式各樣的蛇蟲鼠蟻梗有一些係左近; 不過西表島獨有的山貓就未能見到..
行左二十分鐘左右, 大夥人去到行程的目的地 - 一個隱藏在山中的鐘乳洞!
呢個位置相信冇人會特意前來, 平時在外間見到既鐘乳洞都會有不同既燈光襯托, 係呢度就有一種寒涼陰森既感覺 (AKA 無添加!)
所有人都係洞前影相, 其他人就幫手"打燈" 呢張都唔例外 - Team Work 嘛!   
 回程時, 偶遇旅行中的青蛙...不過佢睇落就兩袖清風, 冇人幫佢準備物資乎?


第二天完..

沒有留言:

張貼留言