29.3.08

潮行高雄 - Day 2 (一)

第二天, .朝早起身沖左個靚涼之後就出外食早餐,


過緊成功路時攝






由於時間尚早, 好多鋪都未開, 之後搵到間STARBUCKS, 呢度所賣的食品同香港的不同(左手面個杯只不過係 "是日加啡", 不過整到好似 Cuppachino 咁)



之後坐車去鼓山碼頭坐船過旗津..



係十分鐘的航程中影左好相.. 落左船之後我地係附近的鋪頭租車



此外亦都有人提供 服務比 D遊客環遊成個旗津島



呢架就係我們的電動單車啦, 係Full Charge+Full Speed 都可以用到四至五個鐘頭(佢d staff 話!), 行開時只要拎走條車匙就得 (真係好似駕私家車)





呢架車雖然係電動, 不過開頭都唔係好熟習, 跟著就出事啦, 成架車炒埋去人地D單車堆度 (仲要比D 狗狗吠)



好彩就冇乜野....不過此時吳太已經 "@#%$*(:{}&%@"! ,十秒之後 , 吳太再次運起佢的 "易筋經 " 將佢內力傳輸比我, 令在下從沉睡中甦醒, 慢慢掌握到怎樣駕駛呢架"車"..得左!!


醒覺之後我地沿著旗津路行....沿途都影左D 相..










十分鐘後先去了海岸公園,..


.




再沿旗津三路向前走, 就到了風車公園, 途中經過"二十五淑女之墓" -當年呢度發生左一件事..


個日天氣麻麻, 如果係藍天白雲會更好! (而家台灣人最期待的都係一樣!!)





身後面就係台灣海峽



下一站就係旗津燈塔同埋炮台..


待續...


4 則留言:

  1. 哈哈..你2個好活潑喎!

    回覆刪除
  2. 我第一次到旗津,行到腳痛呀!

    回覆刪除
  3. 點解我見唔到你租果款電動單車架~~~~
    因為我唔識踩2輪果d, 就問d鋪頭有冇3輪, 佢地話冇...
    你響邊租架? 要幾錢呀?
    [版主回覆04/23/2008 23:35:00]你一出碼頭係警局隔離個間就有架啦..
    價錢係 NT$400/2小時
    有架車會好D 既..

    回覆刪除
  4. 我都想去高雄加墾丁~ 不過又好想去韓國!! 唉!!
    [版主回覆06/04/2008 17:02:00]有好多人話韓國好悶...我老婆已經say no!

    回覆刪除