30.6.08

東京120 - 吳生流行東京之旅 (四) - Part II (2013 更新)


至於Space Mountain......殘念!!

我們玩到四點幾左右我地離開迪士尼...臨走之前又咁係度影.



公公同婆婆又影

呢兩隻唔知係咩野



 
DisneyLand Hotel



係舞濱站坐京葉線快速轉山手線去上野的二木之果子買手信
.

...之後坐番半個鐘山手線返酒店..放低左d野食之後就去了歌舞技町入面的金太郎井食飯....入到去全部都是自已人黎...冇咩本地人係度食.




我地叫左五個飯, 在下叫左個 "極上海膽井"



其餘既..
飯後就係附近的街道行左一陣就返房休息

不過我這晚未有很快咁睡著, 就從房間影出去...

此時, 吳太見到我影相就話:我地好快就會返黎既呢~...真得意!!


~Day 4 完~


沒有留言:

張貼留言