29.6.08

東京120 - 吳生流行東京之旅 (二) Part II


接前 Part...D 雨直頭好似花灑咁樣

去到富士急, 看到通告知道有80% 既機動遊戲都停止運作....媽呀....

DonDonPa只可遠觀而不可褻玩焉.


由於時間有限, 我們分頭行事, 吳生和吳太去了 Thomas Land, 呢度影左好多相..



而在下一個人去了挑戰慄迷宮4.0...用左二十五分鍾的時間完成 !!


至於Gundam Crisis ......就冇有時間玩到....講到呢度真的對唔住各位鄉親網友對我的期望 , 對唔住呀!!!

離開 了富士急,  下一站去了平和公園





跟著到了我地第二個重點地方-箱根, 首先係我地去了入住既酒店 Verd放低行李

之後一 "谷" 人行去下面既 Yunessun 浸溫泉同埋玩水上活動, 吳生係個度玩到忘哂形..不過個度到了19:00 就打烊...似乎有點兒早...

晚餐就係附近的西餐廳食意粉,味道一般啦, 之後就返酒店房休息

比你地睇下我既成績先...




抱歉係呢度我地冇乜點影相...因為D雨根本冇停過

~Day 2 完~

沒有留言:

張貼留言