9.10.12

Canon Photo Marathon 2012 (正式版)

經歷了去年的失落之後, 今年終於第二次入圍呢個活動, 亦是我繼 "壞友移城 III" 後 的大型外影活動....
坐左一陣, 馬拉松正式開始, 是日活動的主持人: 蔡子健 - 發了福的
 
係一連串的opening speech之後, 在九時宣布第一個攝影主題(下面再講), 大家聽過以後就各自出發去拍野, 而我首先拎架機去去場內photo clinic 做下清潔先.

唸唸下架機累積都影左差不多16-17K 既相

今年的三個主題是用一個單字 (聲明: 以下相片可能係很劣之作, 請多多包容和賜教)

第一個主題:  活 (Being), 大家會唸到d 咩野? 生活? 活化? 活帶子刺身(oh sorry...)




第二個主題:  純 (Pure) - 呢個topic 最虛無漂渺和無頭緒, 除左蒸餾水外, 有咩會係 "純" ? 童真? 食材? 人性(心靈)?



最後的主題 : 形 (Shape) - 唔駛講, 同形狀有關



呢條路如果再整斜一些, 就同北海道函館八幡版差唔多

每個時段都要返去upload相, 聽其他人話係最後階段全部機死哂...

完成了三個項目之後, 係時候充下肌



做埋問卷拎埋個袋 - 有紅色和藍色, 見到有朋友拎到紅色開心過中獎


最後大夥兒坐埋一齊等結果, 可惜勝出的作品並非全部實至名歸 - 輸左比條(羽) 毛, 一對手, 兩對腳,

不過算吧, 一方面可以做善事之餘又可以"鍛鍊" 下身體..

明年再抽過~

沒有留言:

張貼留言