31.1.07

東京120 - 汗都冇滴之旅 (三)

Day 3

咋天去完橫濱後, 今日可以唔駛咁早起身. 食左早餐出番去新宿站, 上晝的目的地去左吉祥寺, 搭JR 中央線"快速" 都係20分鐘左右. 一落左車, 睇到周圍D 大廈都唔係好高, 人流又唔係多. 突然回想番早年奈良之行(紅葉紛飛既feel)..之後跟著指示去左個頭既購物街...個時時間尚早好多鋪頭都未開, 我地就係個度走了一遍....





Shopping 之後去左車站不遠的一間拉麵鋪(唔記得左叫咩名) 食....好正呀..



14:xx

食完野我地去番吉祥寺搭中央+總武線去

即係 Tokyo Dome/後樂園 既所在地...自已成日係d 日劇/特攝片見得多, 終於到自已親身係現場啦

一黎到,  見到成斑人對係聚埋一齊...原來個日有馬仔跑....(同香港差唔多.)

黎得日本冇理由唔去浸下溫泉既...我地就去左個度既 Spa LaQua hea 左一個下晝, 個度地方同設備不錯, 之前兩日的疲勞而家可以放鬆一下...



19:00

係LaQua 叉完電後, 入夜我地轉左陣地去上野(總武線+山手線) "二木果子" 買手信  , 去到唸住慢慢揀啦, 點知佢地d staff 開始趕人- 原來收工..我地唯有拿拿聲搞掂佢...係鋪入面仲有好多香港人係度掃ing.

之後係附近一間壽司店度食晚餐...自已一口氣食左兩碟海膽壽司(<$10) ..yeah..

食完拎著一抽二"能" 既野返酒店...因為聽日我地要做另一個劉翔~

次回 -
首都圈暴走12時!

2 則留言: