2.2.07

東京120 - 汗都冇滴之旅 (四)

Day 4

今日我地會變成Lighting McQueen - 一日內極速去四個唔同地方


同早兩日一樣, 食完早餐, 搭酒店車去新宿站, 今次買左張¥730 既都內一日pass (計過條數去哂咁多地方來回的費用>¥730) . 之後去搭山手線.....




第一站我地去左原宿-一落車, 成條竹下通就係我地面前...隔離就有間 'Uncle" 係度..


可能個日係平日兼時間尚早, 竹下通唔係好多人..入到去我地分頭行事行鋪頭~~呢度用左個半鐘到..之後去左第二站-涉谷-





個時已經成點幾鐘, 我地即刻個去左mos burger食. 呢次係我地第一次食呢間野.(雖然hk 開左, 不過試下地道d 既先.)...二個人食左三個set (係我錯口至會搞成咁)



之後係街上見到條巴士線可以新宿西口過黎呢度(經原宿), 不過車費就唔知...睇黎都幾方便....

17:00

係涉谷shopping 完跟著黎到銀座 - 七年前曾經在此立足既地方..係中央街上再次見到自已去過既"博品館" 感慨勁多....周圍同之前既冇咩唔同..



19:00

入夜, 我地去到最後一站-池袋-同樣是七年前我地走馬看花既地方. 再次行番個條中央街, 兩側的景物同店鋪都冇咩分別. 本來我地跟著本野去搵一間附近的拉麵店食晚飯, 但係竟然摺左!!  無奈之餘, 我地繼續搵..又搵到一間叫"日高屋"既連鎖麵鋪..(有d 似我地既味千) .睇落個門面又好似幾好...去試下啦...又ok 喎.




食完野行去SunshineCity/tokyu hands 行左一陣, 之後去返新宿搭shuttle bus 返酒店..

22:00

我地要開始收拾行裝, 要抽離啦~~~

次回 - 返樸歸真, 鳥倦不還

沒有留言:

張貼留言